Servizos mínimos o luns 15 de abril (de 8:30 h a 20:00 h) do persoal administrativo do Colexio, por secundar a folga.
12/04/2024

Prezado compañeiro:

Toda a xornada do vindeiro luns , 15 de abril, de 8:30 h. a 20:00 h, o persoal administrativo do Colexio secundará a folga convocada pola Confederación Intersindical Galega para o Sector de Oficinas e Despachos da Provincia, realizando servizos mínimos nas dúas sedes colexiais (Edificio Praza de América, nº 2-1º e Padre Feijoo, 1 -Cidade da Xustiza-)

Un saúdo,