Circular 15/2024.- Conferencias dos luns: Responsabilidade médico-sanitaria, Xurisprudencia aplicable.

Prezado compañeiro / Prezada compañeira:

Dentro das actividades de formación do Consejo General, e no marco das “Conferencias de los lunes”, o vindeiro luns 22 de abril de 16:30 a 18:00h terá lugar a Conferencia: Responsabilidad médico-sanitaria. Jurisprudencia aplicableque pronunciará D. José Antonio Seijas Quintana; Maxistrado, a conferencia contará coa presentación e moderación de D. Cipriano Arteche Gil, Decano do Ilustre Colegio de Abogados de Ciudad Real.

Á conferencia poderás asistir de modo presencial no Ilustre Colegio de Abogados de Ciudad Real, na rúa calle del Trillo, 1 e en liña previa inscrición e de forma gratuíta a través da seguinte ligazón:

A retransmisión on line realizarase a través de Microsoft Teams.

Así mesmo indícoche o teléfono e correo de contacto para calquera problema técnico que poida xurdir 91 150 10 03 / soporte@formacionabogacia.es

Para cuestións relacionadas coa formación podes poñerte en contacto no correo: secretaria@formacionabogacia.es

Un cordial saúdo.