COMUNICACIÓN.- Programa de prácticas en Iniciativas Empresariais Emerxentes Universidade de Vigo
04/07/2024

Dende a Área de Emprego e Emprendemento da Universidade de Vigo,  infórmannos sobre o Programa de Prácticas en iniciativas empresariais emerxentes promovidas pola comunidade Universitsaria e persoas tituladas pola Uvigo (xúntase convocatoria).

Trátase dunhas axudas que a Universidade de Vigo concede aos seus estudantes para a realización de prácticas en empresas de membros da comunidade da Universidade de Vigo(estudantes, PDI, PAS) ou da Comunidade Alumni Uvigo, cun recorrido máximo de 5 anos de vida.

Unha estudante do Máster da Avogacía solicitou participar neste programa, do que che informamos por se tiveses interese en acollela  en prácticas.

As prácticas terían unha duración de dous meses no período comprendido entre o 15 de xullo e o 30 de setembro e non suporía ningún desembolso por parte da empresa xa que a Universidade asume todos os gastos. Éstas prácticas non forman parte do Máster da Avogacía.

Se resulta do teu interese participar neste programa, podes adherirte  AQUI  e poránte e contacto coa estudante.

AMPLIAR INFORMACIÓN