COMUNICACIÓN.- Información sobre o Servizo Electrónico de Microempresas-Administración Concursal e LexNET
08/07/2024

Prezado compañeiro, prezada compañeira:

Xúntase nota informativa da Subdirección Xeral de Impulso e Innovación dos Servizos Dixitais, pertencente á Dirección Xeral de Transformación Dixital da Administración de Xustiza, relativa á entrada en funcionamento do rol de administrador concursal no Servizo Electrónico de Microempresas, e á necesidade de que os compañeiros e compañeiras accedan en Lexnet co rol adecuado para poder recibir as notificacións remitidas polos órganos xudiciais. Éste rol, pódese ver no despregable que aparece xunto ao teu nome, na páxina principal de Lexnet, na esquina superior dereita.  O feito de non acceder co rol adecuado pode supoñer a realización de notificacións polo mero transcurso do prazo previsto na lexislación procesal.

Un cordial saúdo,

A Decana,